Datum / čas
21.05.2018
9.00 - 13.00
Místo konání
Hotelová škola
Seminář je určen pro účetní, ekonomické pracovníky a prostě všechny, kdo mají v pracovní náplni jednat se správci daně a potřebují si prověřit základní postupy obrany při jednání se správci daně.
V současné době totiž vedení účetnictví není o tom, jak a co jsme zaúčtovali, ale o tom, kdo komu poslal výzvu, kdo a jak ji má řešit, koho správce daně oslovil, s kým komunikuje a s kým komunikovat může nebo musí.
Vzhledem k velmi zpřísněnému přístupu státní správy by tyto znalosti měly být povinnou součástí znalostí všech, kdo se správci daně komunikují.
- Základní pojmy a zásady daňového řádu
- Novinky pro rok -2018
- Povinná elektronická komunikace
- Kdo a kdy se může stát zástupcem daňového subjektu
- Plná moc na zastupování
- Elektronický podpis – druhy a použití
- Jak zřídit a využívat daňovou informační schránku
- Spis daňového subjektu u správce daně a možnosti nahlížení do spisu
- Daňová kontrola – zahájení a ukončení
- Postup k odstranění pochybností – nezákonné zahájení
- Zajišťovací příkazy a obrana před nimi
- Sankce a jak se jim vyhnout
Lektor: Bc. Zdeněk Vondrák daňový poradce, specialista na správu daní
Datum a čas: pondělí 21. 05. 2018 9:00 – 13:00 (prezence od 8:30)
Místo konání: Mariánské Lázně Hotelová škola, Komenského 449
Cena: 1.700,- Kč (vč. DPH) v ceně je zahrnuto drobné občerstvení
Úhradu proveďte převodním příkazem na účet č. 252192192/0300 u ČSOB Plzeň, VS 1836
Přihlášky v písemné nebo elektronické podobě budou evidovány, na jejich základě budou účastníci informováni o případných změnách.
Přihlášky jsou závazné a na jejich základě obdržíte fakturu – daňový doklad.
Uzávěrka přihlášek je 14. 05. 2018
Při zrušení účasti bez předchozí písemné omluvy v době kratší než 5 pracovních dnů před konáním semináře, nebo nedostavení se na seminář, bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny (je možnost vyslat náhradníka).
Rezervace míst
Rezervace jsou uzavřeny.